luni, 17 martie 2008

Femeilor din viaţa mea

Femeilor din viaţa mea
Care mi-au arătat pe ce drum să merg şi pe ce drum să nu o iau,
A căror forţă şi compasiune au fost flacăra vie care m-a îndemnat să merg
mai departe,
A căror slăbiciune şi ignoranţă mi-au întunecat poteca şi m-au încurajat s-o iau pe alt drum.

Femeilor din viaţa mea
Care mi-au arătat cum să trăiesc şi cum să nu trăiesc,
A căror delicateţe, succes şi recunoştinţă m-au înălţat la sentimentul plenar al capitulării în faţa lui Dumnezeu,
A căror invidie, sarcasm şi daruri irosite m-au avertizat împotriva
deşertăciunii îndărătniciei.

Femeilor din viaţa mea
Care mi-au arătat cine sunt şi cine nu sunt,
A căror dragoste, încurajare şi încredere m-au susţinut cu duioşie
şi m-au îndemnat cu blândeţe,
Al căror blam, dezamăgire şi neîncredere m-au împins spre hotărâri mai bune.

Femeilor din viaţa mea
Care m-au învăţat ce e iubirea atât prin lumină cât şi prin întuneric.

Acestor femei le spun
fiţi binecuvântate
şi
vă mulţumesc din adâncul sufletului meu,
căci m-am vindecat şi m-am eliberat datorită bucuriei şi sacrificiului vostru.

Niciun comentariu: