duminică, 8 martie 2009

Carti citite in 2008: De la lectura la bani

... de Burke Hedges

10 Principii nemuritoare ale succesului:
1. De azi încep o viaţă nouă.
2. Voi întâmpina această zi cu inima plină de iubire.
3. Voi persevera până când voi reuşi.
4. Eu sunt cel mai mare miracol al naturii.
5. Voi trăi această zi ca şi cum ar fi ultima.
6. Astăzi voi fi stăpânul propriilor mele emoţii.
7. Voi râde lumii.
8. Astăzi îmi voi spori valoarea de o sută de ori.
9. Voi acţiona acum.
10. De azi înainte mă voi ruga dar strigătele mele de ajutor vor deveni strigăte după îndrumare.

„Deodată Era Informaţiei era la vârful degetelor mele. Astăzi folosesc Internetul ca principal instrument pentru documentare. De exemplu, dacă vreau să aflu cât costă un Mercedes, tastez cuvântul Mercedes pe bara corespunzătoare a unui motor de căutare şi… iată, într-un interval de secunde am la dispoziţie zeci de mii de site-uri, de la intermediari… la finanţare… la componentele la mâna a doua… la licitaţii. Cu ajutorul Internetului, nu trebuie să mă duc la bibliotecă să-mi fac documentarea – vine biblioteca la mine! Şi cel mai uimitor lucru este că Internetul este încă abia la început.”

„Adevărul este că dacă nu faceţi decât să cumpăraţi cărţi veţi deveni mai sărac. Lectura cărţilor este acea care vă va face mai bogat.”

„… nu am prea multă înţelegere pentru oamenii care spun că nu au timp să citească pentru a se dezvolta. E o prostie. Au timp! Pur şi simplu, aleg să-şi folosească timpul pentru ceva ce preţuiesc mai mult decât lectura. Aşa cum am mai spus, micul avantaj poate aduce beneficii imense, dar NUMAI dacă punem la bătaie timpul minim necesar şi disciplina de a citi în fiecare zi.”

„Cititul îţi oferă un avantaj pentru a deveni mai bogat în relaţii… în fericire… în mulţumire de sine… împliniri… satisfacţie în carieră… şi aşa mai departe.”

„Autorii cărţii Time for Life rezumă situaţia astfel: <>. Devotament, imaginaţie, reflecţie şi disciplină – hmmm, mi se pare că exact asta facem atunci când citim.”

„… a te îmbogăţi înseamnă mai mult decât să-ţi măreşti contul din bancă. Bogăţia în sensul deplin al cuvântului înseamnă să detectezi problemle şi să le rezolvi. A te îmbogăţi înseamnă a deveni o persoană mai bună.”

„Foloseşte-ţi timpul pentru a te îmbogăţi din scrierile altora, astfel încât să obţii cu uşurinţă ceea ce alţii au obţinut muncind din greu.” (Socrate)

„Reevaluarea vieţilor noastre prin regândirea valorilor personale este primul pas către dezvoltarea personală.”

„Lectura este marele egalizator.”

„Reţeaua mondială ne pune lumea la vârful degetelor pentru câţiva dolari pe lună. Şi este din ce în ce mai ieftin… mai rapid şi mai uşor de folosit, cu fiecare oră care trece. De necrezut!”

Principiile-cheie necesare succesului şi dezvoltării personale: perseverenţa, disciplina, integritatea, concentrarea, credinţa, devotamentul.

Niciun comentariu: