sâmbătă, 29 decembrie 2007

Carti citite in 2007: Al doisprezecelea inger

... de Og Mandino

Următoarele citate spun multe despre natura şi calitatea acestui text:
- „La începutul acestei veri, când acest băieţel a intrat în viaţa mea, eram pregătit să îmi pun capăt zilelor. Fără soţia mea şi fără fiul meu nu mai aveam nici un motiv să trăiesc. Viaţa nu mai avea nici o valoare pentru mine, dar curajul şi spiritul extraordinar ale lui Timothy au reuşit să pătrundă în sufletul meu în momentele de cea mai mare disperare, ridicându-mi moralul, scuturându-mă şi învăţându-mă să zâmbesc din nou, amintindu-mi să binecuvântez fiecare zi în parte. Lupta lui Timothy pe teren mi-a amintit de minunile pe care le poate realiza oricare dintre noi, cu condiţia să nu ne dâm bătuţi. Băieţelul acesta m-a învăţat cum să trăiesc din nou. Ce mai contează viaţa mea? Cum aş putea să răsplătesc ce a făcut Timothy pentru mine? Cum aş putea să mă revanşez pentru faptul că a reaprins flacăra din mine? Cum?”
- „Din zi în zi, în toate privinţele, sunt tot mai bun!”

Niciun comentariu: