luni, 17 martie 2008

Alter Ego

„Hai să gândim logic: este vreo alternativă viabilă la efortul CONTINUU depus pentru afirmare? Nu cred că există alternativă.
Atunci ce am de făcut? Ei bine, am de luptat în continuare pentru eliminarea lucrurilor care îmi îngreunează înaintarea, trebuie mereu să analizez situaţiile şi să mă adaptez în funcţie de ele.
Poate că uneori numărul prea mare de activităţi este puţin descurajant, însă teama, îngrijorarea, pesimismul, furia, toate acestea sunt sentimente temporare şi sunt ARTIFICIALE, deoarece nu reflectă realitatea, ci se bazează pe greşeli. Iar greşelile sunt din ce în ce mai puţine, cu fiecare zi ce trece. Fiecare zi aduce noi şanse, noi bucurii, noi succese. Sunt privilegiat deoarece trebuie doar să le accept în viaţa mea, să le dau voie să îşi manifeste efectul lor benefic.
Universul este plin de pace şi de armonie. Catastrofe cosmice, supernove, găuri negre şi multe alte elemente distructive, nu au puterea de a tulbura marele şi misteriosul sistem. Fie ca pacea şi armonia Universului să pătrundă şi în sufletul meu.
Mai important este că nu contează numele meu, chiar nu contează. Sunt un ilustru anonim ce sălăşluieşte în sufletul oricărui muritor… Trebuie doar să mă accepţi, singurul efort pe care trebuie să îl depui este să rosteşti două cuvinte –te doresc-. Doar două cuvinte pot face miracole, dacă vei crede în ele.
Pe de altă parte, cum naiba să îţi doreşti să mori când viaţa este atât de frumoasă, când mai ai de spus măcar o poveste interesantă, când ai în faţa ta infinitul, fericirea, VIAŢA ?!? ”

Niciun comentariu: